Мектептің әдістемелік бірлестігі

Әдістемелік жұмысты біртұтас жүйе ретінде басқаруда жетекші рөлді ҰӘҚ иеленеді, ол Даму бағдарламасына сәйкес ғылыми-әдістемелік қамтамасыз етудің мазмұнын жетілдіреді, педагогикалық ұжымның ғылыми-әдістемелік жұмысын ұйымдастырады және басқарады. МС жұмысының негізгі бағыттарының бірі-құзыреттілікке тәрбиелеу, нәтижеге бағытталған оқытуды түзету , мектеп-интернатты табысты дамыту үшін қажетті педагогтердің біліктілігінің оңтайлы деңгейін қамтамасыз ету мәселелері бойынша педагогтердің шығармашылық топтарындағы жұмыстың әдістемелік нысанын дамыту. Қойылған міндеттерді шешу үшін 6 МО және ТЛ мамандар жұмыс істейді. МО және ТЛ әрқайсысы мектеп-интернаттың бірыңғай әдістемелік тақырыбымен тікелей байланысты тақырыппен жұмыс істейді:

 

  • Гуманитарлық цикл мұғалімдерінің ӘБ: «тәрбиеленушілердің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру»;

  • «Оқу процесінде нарықтық экономиканың негізгі ұғымдарын қалыптастыру»жаратылыстану-математикалық цикл мұғалімдерінің ӘБ;

  • «Арнайы білім беру ұйымындағы кәсіптік еңбекке оқыту сабақтарының коммуникативтік бағыты»технология және еңбекке оқыту мұғалімдерінің ӘБ;

  • Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ «бастауыш сынып оқушыларын оқытуға құзыреттілік тәсілді қолдану»;

  • Мұғалімдер тәрбиешілерінің «қоғамда өзін-өзі тануға және өзін-өзі анықтауға қабілетті тұлғаны қалыптастыру»;

  • «Арттерапия және оның НОДА бар балаларға арналған мектеп-интернат тәрбиеленушілеріне түзету және терапевтік әсері» мәдениеттану циклі мұғалімдерінің ӘБ;

  • Дефектолог-мұғалімдердің ӘБ»балаларды қоғамға одан әрі интеграциялау мақсатында оларды оқыту мен тәрбиелеу сапасын жетілдіру»;

  • «Түзету-педагогикалық қызметтің жаңа үлгілерін іздеу, бейімдеу, әзірлеу және тарату»мамандарының ТЛ.

 

Ведущая роль в управлении методической работой, как целостной системой принадлежит НМС, который совершенствует содержание научно-методического обеспечения в соответствии с Программой развития, организует и руководит научно-методической работой педагогического коллектива. Одним из главных направлений работы МС – развитие методической формы работы в творческих группах педагогов по проблемам компетентностного воспитания, , коррекции обучения, ориентированного на результат, обеспечение оптимального уровня квалификации педагогов, необходимого для успешного развития школы-интерната. Для решения поставленных задач функционируют 6 МО и ТЛ специалистов. Каждое из МО и ТЛ работает над темой, которая напрямую связана с единой методической темой школы-интерната:

  • МО учителей гуманитарного цикла: «Формирование коммуникативной компетентности воспитанников»;

  • МО учителей естественно-математического цикла «Формирование основных понятий рыночной экономики в процессе обучения»;

  • МО учителей технологии и трудового обучения «Коммуникативная направленность уроков профессионального трудового обучения в специальной организации образования»;

  • МО учителей начальных классов «Использование компетентностного подхода к обучению учащихся начального звена»;

  • МО учителей воспитателей «Формирование личности, способной к самореализации и самоопределению в социуме»;

  • МО учителей культуроведческого цикла «Арттерапия и ее коррекционное и терапевтическое воздействие на воспитанников школы-интерната для детей с НОДА»;

  • МО учителей-дефектологов «Совершенствование качества обучения и воспитания детей с НОДА с целью их дальнейшей интеграции в общество»;

  • ТЛ специалистов «Поиск, адаптация, разработка и трансляция новых образцов коррекционно-педагогической деятельности».