Дефектологиялық әдістемелік бірлестік
ӘБ ТАҚЫРЫБЫ: ТҚАЗ балаларды оқыту мен тәрбиелеу сапасын арттыру мақсатында заманауи бейімделген сабақты жобалау және оларды қоғамға сәтті бейімдеу құралы ретінде жасанды интеллект технологияларын енгізу.
Мақсаты:
Тірек-қимыл аппараты зақымдалған (ТҚАЗ) балалардың қоғамға сәтті кірігуі үшін бейімделген сабақтарды жетілдіру, жасанды интеллект технологияларын қолдану, педагогтер, ата-аналар және қолдау көрсететін мамандар арасындағы өзара әрекеттестікті нығайту арқылы жағдай жасау.
Міндеттері:
Бейімделген сабақтардың мазмұны мен өткізу әдістерін тірек-қимыл аппараты зақымдалған (ТҚАЗ) балалардың жеке білім беру қажеттіліктерін ескере отырып жетілдіру.
Оқытудың тиімділігін арттыру мақсатында жасанды интеллект технологияларын (сандық көмекшілер, оқыту платформалары, интерактивті ресурстар) меңгеру және енгізу.
Арнайы білім беру саласында жасанды интеллектті қолдану бойынша педагогтердің кәсіби құзыреттілігін арттыру.
Оқушыларды қолдау үшін цифрлық және жасанды интеллект технологияларын пайдалануда мектеп пен отбасы арасындағы ынтымақтастықты жандандыру.
Диагностика мен мониторингке арналған ЖИ-құралдарын қолдана отырып, оқушылар мен олардың отбасыларына психологиялық-педагогикалық қолдау ұйымдастыру.
Тірек-қимыл аппараты зақымдалған балаларды тәрбиелеу мен оқытуда мектеп пен отбасының талаптары мен тәсілдерінің бірлігін қалыптастыру.
Цифрлық және ЖИ-технологиялар көмегімен оқушылардың оқу және әлеуметтік жетістіктерінің динамикасын бақылау (мониторинг жүргізу).
Әдістемелік бірлестік мүшелері
АБЖАНОВА ЖАНАР ЕРЕЖЕНОВНА
Білімі: жоғары, Е.А.Бөкетов атындағы ҚарМУ, 1998ж.
Мамандығы: әлеуметтік жұмыскер және практикалық психологжоғары, Е.А.Бөкетов атындағы ҚарМУ, 2004ж.
Мамандығы: дефектология
Біліктілігі: мұғалім-дефектолог
Санаты: педагог-сарапшы
Педагогикалық еңбек өтілі: 27 жыл
ГУЗЕНКО АНАСТАСИЯ АНАТОЛЬЕВНА
Білімі: жоғары, Е.А.Бөкетов атындағы ҚарМУ, 1998 год
Мамандығы: Дефектология
Біліктілігі: мұғалім-дефектолог, логопед
Санаты: педагог-сарапшы
Педагогикалық еңбек өтілі: 26 жыл
МАКИШОВА ГУЛЬМИРА НОЯНОВНА
Білімі: жоғары, Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ, 2003 жыл
Мамандығы: дефектология
Біліктілігі: мұғалім-дефектолог. Логопед
Санаты: педагог-сарапшы
Педагогикалық еңбек өтілі: 22 жыл
АЛТЫБЕКОВА БАКЫТ ОРМАШОВНА
Білімі: жоғары, Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ, 1998ж.
Мамандығы: әлеуметтік жұмыскер және практикалық психологжоғары, Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ, 2006ж.
Мамандығы: дефектология
Біліктілігі: учитель-дефектолог
Санаты: педагог-модератор
Педагогикалық еңбек өтілі: 26 лет
СУЛЕЙМЕНОВА БАКТЫГУЛЬ ТЕМИРБАЕВНА
Білімі: жоғары Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ, 2007 жыл
Мамандығы: дефектология
Біліктілігі: мұғалім-дефектолог
Санаты: педагог — модератор
Педагогикалық еңбек өтілі: 21 жыл
ТУСУПБЕКОВА РЗЫКГУЛЬ АЛКЕНОВНА
Білімі: жоғары Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ, 2000жыл
Мамандығы: дефектология
Біліктілігі: мұғалім-дефектолог
Санаты: педагог- сарапшы
Педагогикалық еңбек өтілі: 25 жыл
АБДРАХМАНОВА ШЫНАР НУРТАЕВНА
Білімі: жоғары, Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ, 2013 жыл
Мамандығы: дефектология
Біліктілігі: мұғалім-дефектолог
Санаты: педагог-модератор
Педагогикалық еңбек өтілі: 11 жыл
АМАНБАЙ ЖАНСАЯ СӘБИТҚЫЗЫ
Білімі: жоғары, Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ, 2014 жыл
Педагогика ғылымдарының магистрі, 2016 ж.
Мамандығы: дефектология
Біліктілігі: мұғалім-дефектолог
Санаты: педагог-модератор
Педагогикалық еңбек өтілі: 11 жыл
ИСКАКОВА ЖАНАРА ТЕМИРБОЛАТКЫЗЫ
Білімі: Жоғары, Орталық -Қазақстан Академиясы, 2016ж
Мамандығы: Дефектология
Біліктілігі: мұғалім-дефектолог
Санаты: педагог-сарапшы
Педагогикалық еңбек өтілі: 16 жыл
КОШЖАНОВА ИНДИРА САМАТОВНА
Білімі: Жоғары, Орталық -Қазақстан Академиясы, 2013 ж
Мамандығы: Дефектология
Біліктілігі: мұғалім-дефектолог
Санаты: педагог
Педагогикалық еңбек өтілі: 12 жыл
ИСИНА АЙХАНЫМ АЙТУАРОВНА
Білімі: жоғары, Е.А. Бөкетов атындағы ҚарМУ, 2019 ж.,
Педагогика ғылымдарының магистрі, 2021 ж.
Мамандығы: дефектология
Біліктілігі: мұғалім-дефектолог
Санаты: педагог
Педагогикалық еңбек өтілі: 6 жыл