Тәрбиелік жұмыс

Мектеп-интернат тәрбиеленушілерін тәрбиелеу жұмысы
Мектеп-интернат тәрбиеленушілерін тәрбиелеу келесі іс-әрекет түрлеріне сүйене отырып жүзеге асырылады: танымдық, ойын, спорттық, шығармашылық, коммуникативтік, бос уақытты тиімді өткізу, қоғамдық-ұйымдастырушылық және бастапқы кәсіптік бағыттағы іс-әрекеттер. Тәрбие процесі әр баланың жеке ерекшелігі мен мүмкіндігін ескеретін дара және сараланған тәсілге негізделеді.


Сыртқы байланыстар
Мектеп-интернат әрбір тәрбиеленушінің тұлғалық дамуын қамтамасыз ететін түрлі ұйымдармен, мәдени және ойын-сауық орталықтарымен, спорттық секциялармен кең педагогикалық байланыс орнатқан. Осы бағытта оқушыларды шығармашылық белсенділікке тарту мақсатында тек өз ұйымы шеңберінде ғана емес, сонымен қатар оның аясынан тыс үйірмелер мен студиялар арқылы мақсатты жұмыс жүргізілуде.
Әлеуметтік-мәдени орта қалыптастырылған: университеттің дене тәрбиесі кафедрасымен, ПТШ және жалпы білім беретін мектептермен тығыз байланыс орнатылған; тәрбиеленушілер театрларға, көрме және концерт залдарына белсенді қатысады. Балалармен жұмыс істеу процесіне қосымша білім беру ұйымдарының мамандары тартылады.


Түлектің моделі
Соңғы жылдары Қазақстан Республикасында орын алған әлеуметтік-экономикалық өзгерістер қоғамның экономикалық және құндылық бағыттарын едәуір өзгертті, бұл өз кезегінде білім беру жүйесінің мақсаттары мен міндеттерін қайта қарауға әкелді.
«Шектеулі мүмкіндіктері бар балаларға психологиялық-медициналық-педагогикалық қолдау көрсету туралы» мемлекеттік саясаттың басым бағыттарын ескере отырып, қазіргі қоғам талаптарына сай, әлеуметтік бейімделген, толыққанды азамат ретінде өмір сүре алатын түлек дайындау – басты міндет болып табылады.

Мектеп-интернаттың даму стратегиясы қоғам мен мемлекеттің талаптарына бағытталған, сондықтан да жоғары сапалы нәтижеге — түлек моделін жүзеге асыруға бағытталады.

Педагогикалық ұжым дайындайтын түлек:

  • жеке меңгерген пәндік білімге, мәдени мұраға, әлеуметтік мінез-құлық нормалары мен тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларына сүйене отырып, әлеуметтік жағдайларда бағдарлана алатын тұлға;

  • ізгілік, адамгершілік, әділдік, жақынға жанашырлық сияқты жалпыадамзаттық құндылықтарды меңгерген;

  • әлеуметтік жауапкершілігі жоғары, өз іс-әрекетіне жауап бере алатын, өзіндік даралығын сезінетін және қоғамдық мойындауға ұмтылатын тұлға;

  • салауатты өмір салты деңгейінде өзін-өзі ұйымдастыру қабілетін дамытқан тұлға.